Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Sebastian Olsson - 13 oktober 2009 09:37

Tjaba!


Jag heter Sebbe och det här är min blogg om mitt liv och det mesta som har med nämnda liv att göra. Jag gillar att sporta, resa, pyssla med teknik och annat, så det lär jag väl skriva om.


Bilar är kul i min värld, precis som att lära mig mer om olika högtalarsystem och att planera roliga tågluffar med mina polare. De flesta ligger nu i lumpen, men jag kom undan...


Jag har inte bloggat förut, men tror att det ska bli kul för mig. Tänkte att det kanske även kan vara ett sätt att uppmärksamma arbetsgivare på att jag finns, så om någon där ute har ett jobb till en ung, händig kille är det bara att höra av sig!


Annars gillar jag allmänt idéen med att uttrycka sig online, och jag gillar även att läsa andras bloggar och så. Kanske inte modebloggar och sånt, men det finns en hel del sköna sportbloggar som jag brukar återkomma till.

Hoppas att ni ska vilja återkomma till min blogg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards